חמאס מתכונן לסבב הבא: "מחכים לשעת הכושר להסתער"

    אברהם זילבר 2 Comment on חמאס מתכונן לסבב הבא: "מחכים לשעת הכושר להסתער"
    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ארגון חמאס ברצועת עזה מתכונן לבאות: שר הפנים לשעבר של חמאס, פתחי חמאד, אמר כי הכביש החדש שנסלל בצמוד לגדר ברצועת עזה נבנה על-ידי הזרוע הצבאית של חמאס, עד שתהיה "שעת הכושר להסתער".

    חמאד, שנחשב לאחד מהקיצונים בחמאס, נשא אמש דברים באירוע לזכרו של אחד ממפקדי גדודי אל-קסאם שנהרג במבצע "צוק איתן".

    בתגובה לדבריו של חמאד תקף יו"ר ישראל ביתנו ושר החוץ לשעבר אביגדור ליברמן את ראש הממשלה נתניהו "דבריו של בכיר חמאס הם קריאה במגאפון לראש הממשלה שמתעקש להישאר חירש"

    לדבריו "ממשלת ישראל טומנת את ראשה בחול ואם יקרה האסון שכבר כתוב על הקיר, נתניהו ויעלון לא יוכלו להינקות מאחריות, ועדת החקירה שתקום, אם יקרה חלילה אסון בנחל עוז, לא תצטרך לפתוח פרוטוקולים סודיים, אלא רק לקרוא את הדברים הללו של חמאד שפורסמו בראש כל חוצות" אומר ליברמן.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      פעם הבא יכנס לסגעייה לו עם נגמש
      הפעם יכנס עם רכב סוסיתה מוגן טיל נגד טנקים אני קורא לכל העם לפני שנכנסים החילים לשטח אויב צריך להיכנס לו עם נגמש אלה לרכך עם חיל אויר את השטח ועם כניסת של רכבים משורינים עם מיגון נגד טילים ולהוציא מהשטח את התיקשורת שהיא מודיעין של האויב העם לו רוצה לדעת איפא והיכן מה עושה הצבא זה סודי ביבי פקח את העיניים האחריות עליך הבא להורגךהשקם להורגו אפילו ילדים ונשים שמסכנים אתהצבא

    2. 1

      כל הבעיה כאן היא של ישראל!!!!!1
      מחכים שהם יתחמשו ולא מבינים שבזמן שהם "בשקט" זה אך ורק השקט שלפני הסערה!!!! הם לא ישבו עם ידיים שלובות- הם כל הזמן ב-ע-ש-י-י-ה- ל-ק-ר-א-ת-…..